Bilder del 5






Saknar mitt lilla hjärta..Ska försöka hälsa på honom om några veckor!

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

så fina bilder! :D

bloglovin byte? :)

2011-08-27 @ 20:26:51
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Malin

Super fin ponny!

2011-09-04 @ 18:51:42
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: Julia&Jenni

Nu har vi startat en utlottning om en Scapa Sports luva på bloggen! Passa på att anmäla dej innan den avslutas... :)

//jAwesome

2011-09-25 @ 19:12:43
URL: http://jawesome.blogg.se/
Postat av: Emelie Boss

HEJ!

Skulle vara jättetacksam om du svarade på denna kommentaren i ett mejl!



Jag ska hyra Puch frånochmed denna sommaren(2012)och troligtvis köpa honom sedan när jag hyrt honom ett tag, men har fått RIKTIGT fel information av Birger ang honom. Det jag fick veta var att Puck detta året skulle fylla 4 år, han endast ridits i westernstil, han aldrig var hoppad. Nu förstår jag att detta inte stämmer, och skulle JÄTTEgjärna vilja veta mer om honom!

Av bilderna att döma gjorde du ett riktigt bra jobb med killen, men jag är rädd att han förfallit lite nu.. glömt av en del osv. Väldigt synd.

Såg också att han hade mugg i ett inlägg du skrev, och undrar då om det är allvarligt? Har redan bokat stallplats/lösdriftplats till honom, och halva hagen han kommer gå i är väldigt mycket lera. Hoppas han håller sig i den torra delen, men hans ben kommer i vilket fall inte slippa undan från leran helt och hållet.



Eftersom det är honom jag kommer dela resten av mitt liv med, skulle jag somsagt jättegjärna vilja veta mer, vad han kan, bra och dåliga sidor!



Vill också att du ska veta att han kommer få det skitbra, du ska inte oroa dig alls att han kommer till något ödetorp eller så :) Jag håller på mycket med NH och "skogsmulleridning", så tror han kommer bli riktigt lycklig :)



Mvh Emelie

2012-03-25 @ 13:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0