Bilder: Sista dagen del 1

På onsdag börjar skolan för min del. Jag pluggar på Gamlebygymnasiet, en friskola. Där läser jag naturvetenskap med inriktning häst. Redan imorgon åker jag upp dit och kommer inte hem förrän på fredag. Skolan har ett internat där de erbjuder eleverna boende och jag är skapligt bekväm av mig och orkar inte skaffa en engen lägenhet och gå så långt till skolan under vinterhalvåret, pulsandes i en jäkla massa snö. Nackdelen med internatet är väl att internet inte fungerar så bra och därför blir det väldigt dåligt med bloggning när jag inte är hemma. Jag ska ordna bildbomber till er varenda dag fram till fredag så det är värt att kika in här i alla fall!

Hoppas er skolstart har varit/kommer bli bra!
Jag säger som Puchs ägare sa innan han stängde bildörren och körde iväg. "Hejdå vänner! Mot nya äventyr!"

Här har ni den utlovade bildbomben! Alla bilder är fotade under sista dagen, från förmiddag till kväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0