Gammal hälsning..

..från Öland, mig och Tvist!



Hälsade på honom när vi ändå var där i söndags. Han kommer alltid ha en enorm plas i mitt hjärta!

För er som inte vet vem han är så är detta min f.d sommarhäst. Hyrde honom tre år i rad, från maj-september, sista året ännu längre.
Tvistur och Puch har samma ägare och står på samma gård. Ganska mysigt att kunna hälsa på två små gullungar på samma gång i framtiden!

Anledningen till att vi var på Öland i söndags var för att det var Grand Prix där. Tyvärr hann vi inte se självaste GP:n, däremot msvA och Intermédiaire.

Uppdatering om dagen kommer senare på eftermiddagen. Nu ska jag åka upp till farmor och farfar och få lite lunch! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0