Positivt nu

Red med Jojjo idag och Puch blev mycket bättre med hästkompis, dock småhaltade han i traven även nu. Däremot så drar han inte med mig eftersom att han vill hålla sig så nära Rolle som möjligt.. haha, söto! Galoppen gjorde ingen skillnad att det fanns kompis med, den är fortfarande hopplös men jag får väl acceptera det. En vila för honom och börja jobba med galoppen efter det tror jag stenhårt på!

Fotade honom lite i hagen innan jag åkte hem. Han var inte särskilt intresserad av mig. Maten var mycket intressantare och det är väl ändå förståligt? Fast han är riktigt söt ändå. Gick jag för långt bort kom han fram till mig hela tiden. MIN ÄNGEL <3
Höll på att få mig en spark av honom i fejset också. Gav honom äpplen, en annan häst kom för nära, såg hur Puch blåste upp sig och krökte nacken som en riktig hingst på 1 sekund och sedan sparkade han till den andra hästen på mulen. Den mulen som jag pecis stod och klappade och hade huvudet framför. Hade inte varit grant med det frambenet i ansiktet kan jag lova!















Så här går det när mitt hjärta smälter. Alltså jag älskar honom så mycket och tycker att han är så sjukt söt så jag kan inte välja en bild utan det blir i stort sätt alla ;) Visst är min lilla kille fin!? :D

Kommentarer
Postat av: Julia - tävla om röda Premiere lindor på min blogg!

Han är en riktig sötnos!

2011-08-18 @ 15:27:23
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: jonna

åh vad fina bilder! :)

2011-08-19 @ 12:01:01
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0