"Raindrops keep falling on my head.."

Oj, oj, oj vad det har regnat idag! Vi hann få in hästarna innan det började vräka ner men vi fick rida i ösregn.
Det fick bli en barbackatur i skogen, eller aa, längs grusvägen. Det går inte att göra så ycket när det är sådant här väder. Våran paddock är ju bara av gräs så där inne är det ju svinhalt.

Puch skötte sig i alla fall bra idag. Jag lär väl ha sår mellan skinkorna imorgon för hans ryggrad är ganska så vass. Han har ju inte tillräckligt med muskler runt om än.

Så här söt var Puch när jag skulle hämta honom idag. Jag hade kunnat sitta där hela dagen och bara mysa med honom. Han blundade och andades tungt så han hade säkert kunnat somna om vi hade suttit kvar. Min myyyspojke <3 :')









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0