Underbar!

Jäääklar vad fin min, eller aa "min", häst är! Helt uuuunderbaaaar!
Jag har lärt mig att se mellan fingrarna (heter det så?) och ja, idag såg jag nog mest det positiva i ridningen. Han gick som en ängel i paddocken. Småhaltar (endast låtsashaltar för han vill springa fortfare) gör han men det försvinner desto mer man jobbar med honom. Han kändes riktigt bra, tog min galoppfattning för vänster galopp direkt. Höger var sämre men mina krav på honom är lägre nu än för en vecka sedan. Jag har insett att han behöver en vila för att komma vidare och då är det ingen idé att bråka om en sådan sak.

Jag ville så gärna hoppa något litet hinder med honom innan han åker. Det har jag velat i flera veckor, sedan Sörvik Cup den 6 Augusti. Idag tog jag några skutt på 50cm och han blev knäpp som vanligt. Haha, han är bara för gó min lilla kille!

Jag har massor med bilder från idag men jag sitter just nu och roterar alla. Mina fotografer envisades om att fotografera på sidan. Fyy! Efter det måste jag fixa lite med bilderna, framför allt förminska dem. Annars tar det en evighet att ladda upp. Ni får några ikväll, resten någon annan dag, deal? :)

Dagen stavas LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0