29 Juli

Hur härligt är det inte att vakna till spöregn utanför fönstret? Alldeles underbart, inte sant? Suck, kunde inte varit mycket värre väder än det var idag!

Eftersom att vädret inte var på topp så fick vi ställa in planerna på galopparbete, istället blev det en barbackatur i skogen. Jag är lyckligt lottad som har en häst som har en trav som det är lätt att sitta i. Helt utan ansträngning så rörde jag mig inte en milimeter från hans rygg, förutom när man saktar av från galopp då..;)

Den där vänstergaloppen som har strulat så mycket för mig och Puch har vi äntligen fått till. Det går som på räls och han föredrar den nu! Min knas <3

Jag och Puch toppar alla storbloggares "dagens outfit", håller ni inte med? Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0