Ey, vad händer?

Jag undrar vad som har hänt med mig. Jag känner mig pensionsklar efter tre veckors arbete där jag sommarjobbar. Dock är jag (som tur är) inte den enda och vi har fått ta skitjobbet som ingen annan har orkat/haft tid till under året som gått. Jag klagar inte speciellt för jag är jäkligt tacksam för att fått jobbet men min kropp har protesterat vilt idag. Det är få kroppsdelar som inte värker. Tillslut orkade vi inte lyfta skivorna längre, gick till chefen, skulle få ett annat jobb den sista timmen men det fanns inge ntruckförare som kunde hjälpa oss så  vi fick sluta tidigare istället. Imorgon är man också ledig eftersom att vi slitit så hårt. Det började som ett skämt från chefen.. "Gör ni klar det till torsdag blir ni lediga.." höhö... det fick han allt äta upp!

Igår var det galopparbete på rakt spår och idag lite klättring. Försökte mig även på att hoppa ett dike, tyvärr utan vatten. Det var lite småläskigt till en början enligt Puch men han tog sig över åt båda hållen på sitt egna vis- kliva rätt i det!

Jag återkommer med bättre uppdateringar när jag fått tillbaka synen. Jag är så trött att jag knappt ser skärmen längre ich klockan är bara 23!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0