Home sweet home

Nu är jag hemma i Oskarshamn igen och är tröttare än tröttast. Kunde knappt sova inatt. Det var sviiinkallt, bilarna brummade, lastbilarna tutade, några danskar snackade och hundarna skällde.
Semestern har för övrigt varit trevlig. Vi körde längs Österlen och kollade på alla möjliga sevärdheter, vissa mindre roliga än andra.

Gonatt på er. Imorgon återkommer jag med min dagliga uppdatering. Tidsinställda inlägg är rätt tråkigt, eller hur? Fast det är ändå bättre än ingenting alls, därför fick ni två stycken medan jag var borta.

Kommentarer
Postat av: Jolin

Okejj :)

Ja visst är han :) Ja självklart kommer ja blogga! :)

2011-07-21 @ 12:12:35
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0