Hör inte hemma här... men...

Förlåt, detta hör verkligen inte hemma på denna blogg men jag känner mig ändå tvungen att publicera detta. Gick helt plötsligt i tusen bitar...



Ja, alltså det är Erik Grönwall det handlar om..Den där killen som jag gillar väldigt mycket och som jag inte träffat på ett år. Han var tydligen i Oskarshamn för några veckor sedan. Jag kunde ha träffat honom om jag varit mer uppmärksam. Fan, fan, fan... Ibland suger livet.. men bara ibland...



Haha, dessa två bilder avskyr jag men skitsamma..;)



Den här gillar jag däremot desto mer.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jolin

hehe, inte var Erik på latitud (båtracet) för ja var där alla dagar och såg inte ne skymt av han så tror inte du missat nått ;)

2011-07-28 @ 21:29:46
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0