Inköpt på Ullared!

Okej, håll i er nu!  Här kommer listan..Jag tar med allt när jag ändå håller på, även om det inte är några stallprylar.

-Flughuva
-Tvättsvamp
-Grimskaft
-Våtservetter för läder
-Skärp (tillridbyxorna)
-Rosa balja i mjukplast
-Vinterridjacka, reflex
-Regnställ
-Marinblå tröja (pippitröja)
-Svart sportlinne (ridlinne)

-Trosor
-Strumpor
-Skolagenda 11/12
-Twix
-Gammeldagsrosa mössa, väntar och tubhalsduk
-Duschcreme
-Parfym
-Deo
-Blåa hörlurar
-Rosa potatisskalare (till Gamleby, min skola där jag bor under veckodagarna. Är morot & dipp beroende!)
-Brunt läderarmband
-2st ringar
-Hårnålar
-Minipincett
-Väskspegel
-Blyertspennor
-Handlotion
-TreSemmé schampoo & balsam
-T-shirt

Det här var nog det hela. ;)

När jag kom hem sved ögonen, vaderna krampade och jag var 1700:- fattigare..Haha, som tur är så är jag ändå mycket nöjd med dagen & mina köp!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag har semester i två veckor till, så det är himla skönt! Har du varit på någon festival i år? :) Kramar!



Förresten, glöm inte att delta i Tourn.se's tävling där du kan vinna 1500:- på MQ. Tourn.se är min samarbetspartner, så jag är alltså inte med i tävlingen. Länken är här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-1500-kr-paa-mq/?rID=79



Lycka till ifall du deltar! Superlätt!

2011-08-01 @ 13:09:00
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0