Kondis på G

Puch och jag tog oss en tur i skogen för att få upp lite kondis. Det blev trav, trav och ännu mera traaav. Det var bara när vi gick på en stenig stig i skogen som vi skrittade, annars var det full fart framåt som gällde. Han var inte allt för trött när vi kom tillbaka. Lite extra varm men inte svettig annat än vid sadelgjorden men det är han varje dag.

Rolle fick sig också en skogstur men i olika gångarter. Red honom inte så långt idag. Han var spänd redan när jag hämtade in honom. Stod människor och läskiga grejer där det inte brukar finnas någon osv.. Tönt-häst!

Minns ni såren Puch hade i ansiktet? De som blev efter blindingbetten..? Det läker kanonbra och han har redan börjat få ny päls över det! Jag var orolig för att det skulle dröja en lång stund innan han blev bra.

Jag är ledsen men jag har inte fotat något nytt på ett tag så ni får helt enkelt nöja er med gamla bilder ett tag till.


Öland någon gång i våras. Fortfarande lika gosig om inte ännu gosigare.. Ingen tror att han bara är 4 år när de ser honom. Han är alltid så lugn och trygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0