Mindre hästig dag

Jag måste ursäkta mig för 4 veckor framöver. Jag jobbar nämligen 06.30-15.00 och därefter blir det stallet. Däremot så är jag (i alla fall den första veckan) alldeles slut när jag har jobbat klart så mina dagar blir inte lika glada om man säger så.

Jag ska snart dra på mig stallkläder och hoppa på moppen mot stallet. Puch ska bara skrittas och travas lite, precis som igår. Pappa följer med och cyklar bredvid. Jag får inte rida ut själv på Puch eftersom att vi inte känner varandra och han är så pass ung. Nästa vecka slipper jag ha någon som går eller cyklar med för då kommer Jojjo he mfrån Gotland. ÄNTLIGEN!


Detta var min förra bakgrundsbild på datorn. Vacker va? Snyggingen till vänster känner ni ju igen. Till höger ser ni min f.d sommarhäst, Tvistur. Honom älskar jag över hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0